هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

<800embed src=http://avamena.av.funpic.org/Up/dt.swf quality=high

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دمار شامل

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

ذكر عدد الرسائل : 145

دمار شامل Empty
مُساهمةموضوع: دمار شامل   دمار شامل Subscr10الإثنين 29 أكتوبر - 23:30

مرة واحد متسلق جبال راح يتسلق جبل هو و المساعد بتاعه. وكان المساعد ده بيتهته فى الكلام ,وهما طالعين فى نص المسافة المساعد قال للمتسلق:ن ن ن ن ن........ فالمتسلق قاله:بس يابنى لاضحك ونوقع احنا الاثنين. ولما وصلوا فوق ، قاله عايز ايه ؟؟ قاله:ن ن ن ن ن.... نسيت الاكل تحت. قاله: يخرب بيتك . ونزلوا تانى ، وهما فى نص المسافة ,المساعد قاله:ب ب ب ,قاله :بس لاضحك ونوقع احنا الاثنين.ولما نزلوا تحت قاله :عايز ايه.قاله:ب ب ب ب بهزر معاك

واحد راح لدكتور عيون علشان يعمله عملية .بعد ما فكله الرباط قال للدكتور مش شايف يا دكتور,الدكتورقاله دول كام قله مش شايف,قله طب دول كام قله مش شايف مش شايف, راح الدكتور مسك ودنة و قله طب دى أية قله دي ودنى الدكتور قله يااخى خضيتنى عليك.

مره واحد عازم ناس اصحابه و قدم لهم مانجه فالناس قالوا له مش عيب تجيب لنا مانجه بايته ،، قالهم يعنى هي بايته عند حد غريب

اسد وكلب اتفقوا ان كل واحد يضرب التاني علي قفاه بدأ الكلب وضرب
الاسد ولما جاء الدور علي الاسد الكلب جري والاسد بيجري وراءه الاسد سال قرد
بيقرا الجريده مشفتش كلب جري من هنا رد القرد وقال الكلب الي ضرب الاسد
علي قفاه غضب الاسد و قال الله يخرب بيوتهم هي لحقت تنزل في الجرايد
.

**
اثنين مصريين محششين واحد قال : تسدأ الدنيا دي مآســــي ...
قاله الثاني ليه أنتا بتلبس كام؟؟؟

**
واحد خبيث قال للحرامي علمني السرقة وانا اعلمك الخباثة وافق الحرامي . قام الحرامي بسرقة محفظة من شخص امامه فقال انا علمتك السرقة والان دورك فصاح الخبيث حرامي حرامي ؟؟

**
محشش يكتب المحاضرة مع الدكتور , كل ما الدكتور مسح الصبوره قطع الورقة

صعيدي راح يشتغل سواق تكسي في الصين كل مايشاور له واحد يقول له : ما أنا لسه نزلتك .

‏كان في مرة واحد صعيدي قرر يعمل عملية تجميل عشان يوسع عيونه قام فتحهم على بعض

دمار شامل
صفحة 1 من اصل 1